Telesamtal

(telesamtal)
- Bengt-Göran Andersson 
- Sadat? 
- Du har kommit till Andersson vem är det jag talar med?
- Ursäkta, då har jag ringt fel? 
- Ja det har du.
- Ok tack så mycket

(30sek senare) 

- Fredrik Runfeldt här
- Sadat det är du?
- Jag tror du har tyvärr kommit fel.
- ....Sadat jag vet det är du sluta nu
- Vem söker du?
- Sluta nu jag vet att det är du Sadat
- Jag tror du tyvärr har kommit fel
- hmm ok tack ändå 

(samma sekund senare)

- Sven-Berti... (avbryter mig)
- FUCK YOU SADAT JAG VET DET ÄR DU
- HAHA

Kommentarer
Postat av: nanna

hahahaahahahahhaahaha, så jävla bäst. :D

2010-09-22 @ 23:25:23
Postat av: Dohman

Hahahah så jävla skön

2010-09-22 @ 23:33:35
URL: http://dohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0