Sorgligaste reklamen

Back on track :D

Hade sett dom här reklamerna innan men minns inte vart jag fått tag på dom innan men hitta igen på utube.
Så tänkte måste dela med mig av dessa.


1. En far som undrar om han kommer ångra tiden han behandlat sin son innan. Mycket sorglig.




2. En pappas dotter blir gravid. Tror nog det är något slags sedlighetsbrott i asien, ingen aning men mycket rörande




3. En kvinna som är gravid vill att en läkare skall förlösa hennes barn i förtid, han förstår inte varför men gör det.
Så Sorlig.





4. Hur en gammal man gör minnet till sin älskade, varenda dag i 30år.





Sist men inte minst dessa sorgliga mixade bilolyckes reklamer som dom nog flesta sett antar jag är ändå värt att ses en gång till.



Kommentarer
Postat av: Emelie

jag blev mest rörd av de 2 första :)

2010-09-12 @ 05:05:25
URL: http://cuoresphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0